باشگاه مشتریان کلابی شو

آنلاین شاپ ها 

با کلابی شو رشد چندصد برابری داشته باشید. 

+985

آنلاین شاپ در کلابی شو 

4.9 از 5

رضایت مشتریان از خدمات

+ %96.12

متوسط پیشرفت در کلابی شو 

درباره آنلاین شاپ ها

کلابی شو چه خدماتی ارائه میدهد؟ 

در سال‌های اخیر خصوصا در اواخر سال 1398 که بحران همه گیری ویروس کرونا در کشور مانند سایر نقاط جهان رخ داد، کسب و کارهای بسیاری آسیب دیدند اما بسیاری دیگر به مدد اینترنت شروع به راه‌اندازی کسب و کار خود در فضای به اصطلاح مجازی که به نظر می‌رسد از همه فضاها واقعی‌تر باشد پرداختند. برخی از کسب و کارها که از قبل دارای چنین پتانسیلی بودند با بهره گیری از این فضا رشد بسیار خوبی را تجربه کردند. اما همه این‌ها کافی نبود چرا که اکنون با کلابی‌شو به رشد چند صدبرابری خود می‌اندیشند.

آنلاین شاپ موفق از نظر
صاحبان کسب و کار 

خلاصه ای از تجربیات صاحبان کسب و کارهای آنلاین در کلابی شو

کلابی‌شو، با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و ابزار و امکانات بیزینسی که در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد، با استفاده از هوش مصنوعی به هوشمندسازی فرایندها حوزه کسب و کار می‌پردازد.

بر این اساس، و با توجه به اهمیت متمرکز بودن امور و رسیدگی بهتر و دقیق‌تر کسب و کارها از منظر صاحبان کسب و کار؛ کلابی شو، اکوسیستم یکپارچه‌ای را در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهد؛ که در امتداد اقدامات، این امر موجبات هوشمندسازی کسب و کار و مارکتینگ هدفمند آن کسب و کار خواهد شد. لذا در نتیجه این فرایندها که به صورت اتوماتیک و هوشمندانه توسط کلابی‌شو صورت می‌پذیرد، کسب و کارها نهایت فروش حداکثری را در کنار ایجاد مشتری و وفادارسازی مشتریان جدید و قدیم تجربه خواهند کرد.

این اکوسیستم با ایجاد ساز و کاری مدون، پیوسته و شفاف موجبات انگیزه بیش از پیش مشتریان را در حمایت از کسب و کارها فراهم خواهد کرد.